Reklamace
Reklamace z důvodu vady zboží
Reklamační formulář (1) Vada zboží
V případě, že po převzetí zboží zjistíte, že zboží je jiné než objednané, případně vadné, kontaktujte nás prosím ideálně do 7 dnů na e-mail: ecapacky@gmail.com.
Vyplňte, prosím reklamační formulář (1) a pečlivě zabalenou zásilku odešlete na adresu uvedenou ve formuláři.
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Vás kontaktovat s řešením. V případě schválené reklamace a pokud je zboží skladem, ihned ho vyměníme za nové; pokud skladem není, navrátíme Vám plnou částku na Váš bankovní účet.
Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit zhoršení vady a následné znehodnocení zboží, které může být i důvodem pro zamítnutí reklamace.
Záruční lhůta na zboží je 12 měsíců a nelze ji zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.
Reklamace, jako odstoupení od smlouvy
Reklamační formulář (2) Odstoupení od smlouvy
Vyplňte, prosím reklamační formulář (2) a pečlivě zabalenou zásilku odešlete na adresu na adresu uvedenou ve formuláři.
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu provozovatele Klára Procházková („Provozovatel“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.
Toto odstoupení oznámí kupující provozovateli písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží).